Me and Internet.

ဟိုးေရွးေရွးတုန္းက.....ေတာ႕မဟုတ္ပါဘူး။ လြန္ခဲ႕ေသာဆယ္စုနွစ္တစ္ခု ရဲ႕အလယ္ပိုင္း ၁၉၉၅ ၀န္းက်င္ေလာက္..။စက္ဘီးစီးရင္ ပါးေလးေတြပါနီၿပီး ထံုလာတတ္တဲ႕ လြိဳင္ေကာ္ျမဳိ႕ရဲ႕ ခ်မ္းခ်မ္းစီးစီး ေဆာင္းရာသီမနက္ခင္း တစ္ခုကို ကြ်န္ေတာ္သတိရေသးတယ္။ အဲဒီေန႕က အေအးနဲနဲပိုလို႕ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕တစ္ထည္တည္းေသာဂ်င္းဂ်တ္ကတ္ကို စက္ထိုးဆြယ္တာအက်ီေပၚကေန ထပ္၀တ္ထားရတယ္။ ေနာက္ ... BMX စက္ဘီးေလးကို ပြဲခင္းရွိတဲ႕ ေလယဥ္ကြင္းဘက္ ခပ္သြက္သြက္နင္းလာခဲ႕တယ္။ အဲဒီရက္ပိုင္းက ကယားေဒး အထိမ္းအမွတ္နဲ႕ ေလယဥ္ကြင္း နားကကြင္းျပင္မွာ ပြဲခင္းၾကီး ရွိတယ္ေလ။ ညဖက္ပဲ ပြဲခင္းကစည္တာဆိုေပမယ္႕ ေန႕ခင္းဘက္လဲ ဆိုင္ခန္းေတြဖြင္႕ထားတတ္ပါတယ္။ ပြဲခင္းထဲက ပညာေရးျပခန္း တစ္ခု မွာ ကြ်န္ေတာ္႕သူငယ္ခ်င္းေတြ ေျပာတဲ႕ ကြန္ပ်ဴတာ ဆိုတာကိုသြားၾကည္႕မလို႕ပါ။ ေနာက္ေတာ႕ ဆရာမ တစ္ေယာက္ကေဘးကေန ေစာင္႕ေနၿပီး ကြ်န္ေတာ္႕ဘ၀မွာ ပထမဦးဆံုးအၾကိမ္ ေမာက္စ္ကို ကိုင္ခြင္႕ရခဲ႕တယ္။ Windows95 ျဖစ္လိမ္႕မယ္ထင္တယ္။ သူကကြ်န္ေတာ္႕ကို Microsoft Paint ဖြင္႕ေပးလိုက္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္က ခဲတံေလးေတြ ခဲဖ်က္ေလးေတြ ေနာက္ အေရာင္ခ်ယ္တဲ႕ Tools ေတြကို စမ္းၾကည္႕ၿပီး သေဘာအက်ၾကီးက်ခဲ႕တယ္။ ဒါက ပထမဆံုးကြန္ပ်ဴတာအေတြ႕အၾကံဳပါ။ ၁၅ မိနစ္ေလာက္ပဲၾကာခဲ႕တယ္။ ဒီပစၥည္းမ်ိဳးနဲ႕အသက္ေမြးရလိမ္႕မယ္လို႕ မစဥ္းစားခဲ႕မိဘူး....။

ေနာက္ ၁၀ နွစ္ေလာက္ၾကာေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕ ပထမဦးဆံုး Google အေကာင္႕ကို MICT ရဲ႕ Java စာသင္ခန္းထဲမွာဖြင္႕ၿပီး ေမးပို႕ေနပါၿပီ။
ေနာက္ ၃ နွစ္ေလာက္အၾကာမွာပဲ ကြ်န္ေတာ္႕ဘ၀ရဲ႕ ပထမဦးဆံုးကိုယ္ပိုင္လုပ္ငန္းအေနနဲ႕ Cyber Cafe တစ္ခုကို ခ်ိဳင္းနာေတာင္းမွာ ဖြင္႕ျဖစ္ခဲ႕တယ္။
ေနာက္နွစ္မွာပဲ စကၤာပူက Small ISP လို႕ေျပာလုိ႕ရတဲ႕ ကုမၸဏီေလး တစ္ခုမွာ NOC Engineer အျဖစ္ လုပ္ခြင္႕ရခဲ႕တယ္။ Internet ရဲ႕ ကန္႕လန္႕ကာ ေနာက္အတြင္းေရးတခ်ိဳ႕ကို ျမင္ခြင္႕ရခဲ႕တယ္။
၂ နွစ္ေလာက္ လုပ္ၿပီးေတာ႕ကြ်န္ေတာ္သိပ္လုပ္ခ်င္တဲ႕ ISP ခပ္ၾကီးၾကီးမွာသူတို႕ရဲ႕ Broadband Network ကို Maintain လုပ္တဲ႕ Team မွာေနရာလြပ္တာမို႕ သူတို႕ထဲကိုေျပာင္းနိုင္ခဲ႕တယ္။
ဒီဟာ အင္တာနက္ရဲ႕ ေျမပံုတဲ႕။ Google ကေျပာတာပါ။ logical ပံုျဖစ္ပါလိမ္႕မယ္။ ဒီပံုအရၾကည္႕မယ္ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္ဟာခု အျပာေရာင္ Router လိုအဆင္႕ မ်ိဳးမွာ ကံေကာင္းေထာက္မစြာနဲ႕ Operate လုပ္ခြင္႕ရခဲ႕တယ္။





ေပ်ာ္စရာေတြ ရယ္စရာေတြ ေလ႕လာစရာေတြ အားလံုးကို ဒီ Internet ကပဲရခဲ႕တယ္။ ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕ပညာေရး အလုပ္အကိုင္ ရဲ႕ ရာခိုင္းနုန္း ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ကိုလဲ သူပဲစိုးမိုးေနခဲ႕တယ္.............။ Spamming ေတြ Malware ေတြ Virus ေတြ ကိုခဏေမ႕ထားၿပီး ဒီအက်ိဳးမ်ားလွတဲ႕ Internet ဟာ ကြ်န္ေတာ္႕အတြက္ေတာ႕ အပ်င္းေျဖစရာထက္ မကခဲ႕ပါဘူးလို႕ပဲေျပာခ်င္ပါတယ္။

0 comments:

Post a Comment